Workshops Marketing & Communicatie
Plannen maken, samen met je team of stakeholders.
Een greep uit de onderwerpen:
Internal branding & LinkedIn
Hoe zorg je dat medewerkers je merk kennen en willen uitdragen? In een workshop vertel ik jouw collega's over het algoritme van LinkedIn en motiveer ik ze om actiever over jullie merk te communiceren op hun social media kanalen. Ik ben op dit onderwerp afgestudeerd (ja, letterlijk..)
1 sessie per groep | 1,5 uur | online of. offline
Jaarplan
Je tijd en budget optimaal benutten. Welke doelen, doelgroepen en producten zijn het belangrijkste? Met een stappenplan en templates leid ik jullie hier doorheen.
2 tot 3 sessies + individuele gesprekken
Change management
Een thema je organisatie in krijgen, zoals duurzaamheid. Met een werkgroep bespreken we jullie technieken om alle andere collega's méé te krijgen in jullie thema. Je eindigt iedere sessie met concrete actiepunten en een hoofd vol ideeën.
2 tot 3 sessies + individuele gesprekken
Potitionering
Aan de hand van 7 lastige vragen komen we tot de kern van je merk. Ik bereid de workshop voor met een concurrentieanalyse en (klant)onderzoek. Afhankelijk van jullie type bedrijf en situatie kiezen we een passend brand model.
Positionering in workshopvorm is alleen geschikt voor bedrijven van ong. 20-250 medewerkers.
2-3 sessies + losse analyses
Merk-management
Het intern organiseren van je merk. Een duidelijke positionering doorvoeren, zodat alle afdelingen hetzelfde merk uitdragen.
2-5 sessies met team/werkgroep en stakeholders
Content plan
Stap 1: wat wil jullie doelgroep? En wat willen jullie in antwoord daarop uitstralen?
Stap 2: We bepalen thema's en campagnemomenten.
Stap 3: kanalen kiezen en taken verdelen.
1 volledige dag en 2 kortere sessies