top of page
DSC09679.jpg

LinkedIn Workshop

Maak van je medewerkers LinkedIn ambassadeurs

In het moderne medialandschap is het steeds moeilijker om de aandacht van je doelgroep te vangen. Massamediaal adverteren alleen is niet meer voldoende. Dankzij social media is elke ontvanger ook een zender geworden. Dit biedt een unieke kans: jouw medewerkers kunnen bijdragen aan de online zichtbaarheid en geloofwaardigheid van je bedrijf.

Onderzoek (Edelman Trust Barometer) toont aan dat mensen eerder vertrouwen op aanbevelingen van 'someone like me' dan op berichten vanuit een corporate account. Daarnaast behalen privé-profielen vaak een groter organisch bereik dan bedrijfspagina’s op LinkedIn. Dit is een kans die veel bedrijven nog laten liggen.

Haal meer uit LinkedIn: zet je collega's in

Opzet workshop

📍 Online of op locatie

⏳ Duur: 2 uur

👥 Voor teams van 5 tot 20 personen

€ 1400

Review workshop LinkedIn goed beoordeeld.png
​Waarom deze workshop?

Veel medewerkers staan open voor het delen van content, maar weten simpelweg niet wát ze moeten posten of hoe ze dit op een effectieve manier doen. Uit mijn onderzoek aan de VU blijkt dat 75% van de medewerkers bereid is om content te delen, mits ze betrokken zijn en concrete handvatten krijgen.

 

Daarom heb ik deze LinkedIn-workshop ontwikkeld. Hierin enthousiasmeer ik medewerkers om via LinkedIn bij te dragen aan de zichtbaarheid en reputatie van het bedrijf. Ze krijgen praktische tips over het algoritme en ideeën wat je kunt delen (en hoe). We brainstormen samen welke posts werken voor jullie bedrijf.

Wat kun je verwachten?
  • Inzicht in hoe het LinkedIn algoritme werkt

  • Beseffen waarom jouw LinkedIn als medewerker echt bijdraagt

  • Inspiratie en begeleiding bij het creëren van content

  • Een concreet actielijstje waarmee je direct aan de slag kunt

  • Maatwerk: we nemen jouw LinkedIn uitgangspunten en bedrijfswaarden mee in de brainstorm.
     

Voor wie is deze workshop?
  • Bedrijven die een belang hebben bij sales

  • Bedrijven met betrokken medewerkers

  • Organisaties die de online zichtbaarheid en geloofwaardigheid van hun merk willen vergroten

Wil jij dat jouw medewerkers met vertrouwen LinkedIn inzetten om het bedrijf een boost te geven? Neem contact op via nathalie.hogendoorn@brandrelevant.nl en plan een vrijblijvende kennismaking.

Samen maken we van je collega's sterke LinkedIn-ambassadeurs!

Workshops Marketing & Communicatie

Plannen maken, samen met je team of stakeholders.

Een greep uit de onderwerpen:

Internal branding & LinkedIn

Hoe zorg je dat medewerkers je merk kennen en willen uitdragen? In een workshop vertel ik jouw collega's over het algoritme van LinkedIn en motiveer ik ze om actiever over jullie merk te communiceren op hun social media kanalen. Ik ben op dit onderwerp afgestudeerd (ja, letterlijk..)

1 sessie per groep | 1,5 uur | online of offline

Jaarplan

Je tijd en budget optimaal benutten. Welke doelen, doelgroepen en producten zijn het belangrijkste? Met een stappenplan en templates leid ik jullie hier doorheen.

2 tot 3 sessies + individuele gesprekken

Change management

Een thema je organisatie in krijgen, zoals duurzaamheid. Met een werkgroep bespreken we jullie technieken om alle andere collega's méé te krijgen in jullie thema.

Je eindigt iedere sessie met een concreet actieplan en een hoofd vol inspiratie.

2 tot 3 sessies + individuele gesprekken

Potitionering

Aan de hand van 7 lastige vragen komen we tot de kern van je merk. Ik bereid de workshop voor met een concurrentieanalyse en (klant)onderzoek. Afhankelijk van jullie type bedrijf en situatie kiezen we een passend brand model.

Positionering in workshopvorm is alleen geschikt voor bedrijven van ong. 20-250 medewerkers.

2-3 sessies + losse analyses

Merk-management

Het intern organiseren van je merk. Een duidelijke positionering doorvoeren, zodat alle afdelingen hetzelfde merk uitdragen.

2-5 sessies met team/werkgroep en stakeholders

Content plan

Stap 1: wat wil jullie doelgroep? En wat willen jullie in antwoord daarop uitstralen?

Stap 2: We bepalen thema's en campagnemomenten.

Stap 3: kanalen kiezen en taken verdelen.

1 volledige dag en 2 kortere sessies 

Wanneer kun je?

DSC09841-2.jpg
bottom of page