top of page

Marketing coaching

Marketingexpertise inhuren, zonder dat je vastzit aan een interimmer of bureau. Ik help je als de ervaren collega die je soms nét mist.

DSC07164.jpg

Groot project

Een strategisch of groot project vraagt ervaring die je niet altijd in huis hebt.

  • Zijn die leverancierstarieven wel redelijk?

  • Kies je de juiste kanalen?

  • Hoe start je een groot project?

  • Welke tools of technieken zijn er beschikbaar?

Ik denk met je mee. 

Wekelijks bespreken we de gang van zaken, of neem ik projecttaken uit handen waar gewenst.

Small group training

Je vormt een groep met startende marketeers en communicado's van andere bedrijven. Iedere maand bespreken we een ander thema (online, offline, organisatie, campagnes, strategische marketing, branding) en leren jullie van de webinars én van elkaar. 

Marketing planning maken

De opstart van een jaar, van een campagne, van een project.

Als ervaren communicatie- en marketingadviseur ken ik het klappen van de zweep.

Opstartservice

Omdat ik met jouw nieuwe marketing- of communicatiemedewerker meeloop de eerste maanden, kun jij iemand aannemen met minder ervaring.

Training on the job!

Management buddy

Samen lossen we jouw uitdagingen op. Mijn specialismen zijn marketing, communicatie, brand management, planning, je afdeling en processen efficiënter inrichten.

Team traject

Jullie willen iets verbeteren. Klantgerichter werken, meer met data doen, projectmatiger werken. Ik train jullie als team en individueel.

DSC07035.jpg

Waarom Nathalie?

Na bijna 20 jaar in het werkveld heb ik veel branches, teams en projecten mogen meemaken. Ik heb als (interim) brand- en communicatiemanager onder andere mogen werken bij Pathé, Ahold, Vitens, De Hypotheker, TUI, Vattenfall en verschillende MKB bedrijven.

Die ervaring breng ik graag over op anderen, samen met de passie voor mijn vak. Zo help je mij ook weer, want het geeft me voldoening om een ander te zien groeien. Of om te zien dat de rust bij iemand terugkeert in het werk nadat we samen overzicht hebben gecreëerd of diegene zeker is van de juiste keuzes op marketing- of communicatiegebied.

bottom of page