top of page

Revenue Boost workshop (voor IT bedrijven | 4 juni 2025)

Herziening marketing & sales strategie + actieplan | in 1 dag

Vergadering IT revenue boost.JPG

Voor ondernemers in de IT die weten dat er méér uit te halen valt.

Je draait goed. Klanten zijn tevreden. Maar je weet ook: er zit meer in. Meer omzet uit bestaande klanten. Meer focus in je propositie. Slimmere keuzes in je marketing- en salesaanpak.

​

Tijdens de Revenue Boost workshop ben je samen met vijf andere IT-beslissers in een exclusieve omgeving. Daar werk je -geholpen door Bart en Nathalie - aan jouw groeistrategie. Niet abstract, maar concreet.

 

Je gaat naar huis met nieuwe inzichten, een aangescherpte positionering en een duidelijk actieplan om je omzet structureel te verhogen.

​

​

Wat levert het op?
  • Inzicht in waar je het meeste verdient (en waar je het laat liggen)

  • Heldere keuzes in doelgroep, propositie en aanpak

  • Nieuwe perspectieven van ervaren peers en strategen. Leer van elkaar!

Jouw hosts;
Bart Hogendoorn (voormalig directeur HP, SAP en diverse PE-owned companies) & 
Nathalie Hogendoorn (voormalig Brand Manager Pathé, Vattenfall en oprichter Brand Relevant)

Vanuit onze werkervaring weten wij jou goed te spiegelen. Bart die vanuit Salesfuncties doorgroeide tot CEO, Nathalie met een marketingachtergrond. 

​

En ook... zijn we vader en dochter, daarom extra goed op elkaar ingespeeld. Wij zullen elkaar niet sparen in onze humor, maar jou wel (of niet)...

Revenue boost workshop
De 3 onderdelen

De dag

De setting

We verzamelen op de stijlvolle en comfortabele boot van Premium Marines, regio Amsterdam. In de vergaderruimte verzorgen wij de workshop. Tussendoor gaan we het water op met een snelle boot richting Marken voor de lunch.

 

Verwacht rust, energie en een setting die ruimte geeft voor scherpte en nieuwe inzichten.

Praktisch

Datum: woensdag 4 juni 2025
Tijd: 09.00 – 17.30 uur
Locatie: Katwoude, 11 minuten van Amsterdam
Kosten: €1.400 excl. btw per deelnemer (inclusief intake, lunch, materiaal, borrel)

​

Grote lijnen van de dag:

  • Vooraf: intake en voorbereidende vragen

  • Ochtend: analyse omzetprofiel en klantsegmenten

  • Lunch in Marken (met snelle boot erheen)

  • Middag: positionering, marktbenadering en concreet actieplan

  • Afsluiting: borrel op het dakterras

20240911_183152.jpg

Ik wil meer informatie.

Gelukt! Je hoort van ons.

bottom of page