Diny staat er bijna alleen voor, qua marketing. Een blik op haar werk van een professional, helpt haar om scherp te blijven. We doorliepen tijdens het coachingtraject samen een stramien:
Doelgroep | Wie is je bezoeker? Wat weten we over ze? Aan de hand van data uit het klantsysteem en onderzoeksrapporten uit de branche hadden we een scherp beeld.
Kanalen | Hoe bereik je jouw doelgroep? Wat zijn realistische getallen om te verwachten en hoe scoor je daar op?
Keuzes | Waar besteed je je tijd aan?
Optimalisatie | Welke stappen kun je zetten om te professionaliseren?
Planning | Wat ga je de komende tijd doen om er alles uit te halen?
Via teams, zoom, Google meet (alles hebben we wel geprobeerd) spraken we elkaar. Daarbij waardeerde Diny dat ik een gerichte agenda opstelde per sessie. Daarin stonden ook de ‘leerpunten’ en actiepunten van de vorige sessie vermeld.
Ook de onderzoeksrapporten -zoals de doelgroepanalyse waar ik haar bij hielp- vindt ze fijn als naslagwerk.
Na onze laatste sessie wilde ik nog iets kleins toesturen om te bedanken. Zo kwam ik op een ‘hoe-gaat-ie?-kalender’ op maat. Met een paar vragen om haar scherp te houden.
Diny, dankjewel voor je openheid en alle gezellige sessies! Ik vind jouw creativiteit en daadkracht super inspirerend.
Comments